

Přeji si být informován/a o novinkách a speciálních nabídkách emailem.
Provozujeme pouze eshop, osobní nákup ve skladu možný pouze v určený termín.
Více informací k otevírac době: Kdy je možné osobně nakoupit v eshopu?
Kontaktní osoba: Monika Lukschová email: info@protvorbu.cz tel. 608 902 275 | Kontaktní adresa: Kaliště 2340 370 06 České Budějovice (na této adrese se nenachází sklad - není zde možné osobně zakoupit) |
Osobní odběr zaplacených objednávek:
obchod Skvělá máma:
Po zaplacení vyčkejte na mail, že zboží je připravené k vyzvednutí.
Osobní odběr je za poplatek 10Kč. Zdarma u objednávek nad 300Kč.
Chelčického 20, 37001 České Budějovice.
Otevírací doba: Po-Čt: 9-17h, Pá: 9-15h, So: 9-12h
Kaliště za Dobrou Vodou:
Čas vyzvednutí domlouvejte telefonicky.
Časté otázky ohledně osobního odběru
Mohu si nakoupit osobně?
Provozuji hlavně eshop. Ve skladu bývám nepravidelně, přizpůsobuji se začátkům školek a kroužků, z toho důvodu není možné přijít si vybrat kdykoliv.
Ale vyhradila jsem pro osobní nákup pravidelný termín, kdy lze eshop navštívit osobně. Více k tomu zde: Kdy je možné osobně nakoupit v eshopu?
Nebo můžete zboží objednat na eshopu a osobně vyzvednout v jednom z výdejních míst.
Mohu platit hotově?
Pouze při odběru v Kalištích. Obchod Skvělá Máma má vlastní majitelku a pro mě zprostředkovává pouze předávání zaplacených objednávek. Neřeší platby, reklamace ani nic dalšího.
Mohu dnes objednat a rovnou si vyzvednout?
Spíše ne.
Do skladu jezdím jednou denně, zabalím objednávky a jedu pryč. Někdy tam nejedu vůbec (mám ve skladu brigádníky). Pokud Vaše objednávka přijde až poté, dojde na zabalení následující den.
Opravdu není možné vyzvednout tentýž den? :-)
Sklad mám 10 km od domova. Není to tedy otázka neochoty.
Jak dlouho potrvá, než bude moje objednávka připravená?
Ve většině případech zvládám osobka nachystat do druhého dne. Ale raději počítejte až se dvěma dny.
Jak pracujete o víkendu?
Nepracuji ;-) Stejně tak o svátcích. Tento čas patří rodině a odpočinku.
Mám objednáno, ale ani po pár dnech nedošlo info, že mohu vyzvednout.
Zkuste prohlédnout spam nebo zavolejte a já to prověřím. Ale pokud nedostanete info ani třetí den, klidně se na výdejnu vypravte, to už tam zpravidla objednávky bývají.
Jak reklamovat nebo vrátit nepoužité zboží?
Napište mi nebo zavolejte a domluvíme se.